Klanten Nationale Nederlanden

Veelgestelde vragen en antwoorden

Bent u verzekerd bij Nationale Nederlanden en heeft u onlangs een briefNationale Nederlanden ontvangen over de overdracht van uw verzekeringen naar Dyckhaven Verzekeringen? Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen en antwoorden.


Waarom heeft Nationale Nederlanden mijn verzekering overgedragen naar Dyckhaven Verzekeringen?

Uw verzekering is in het verleden tot stand gekomen via een adviseur. Nationale Nederlanden vindt het belangrijk dat u nu en in de toekomst goed verzekerd bent en blijft. Een adviseur kan u daarbij goed helpen. Omdat U voor deze verzekering momenteel geen adviseur meer heeft, heeft Nationale Nederlanden het beheer over uw verzekering overgedragen aan Dyckhaven Verzekeringen.

Nationale Nederlanden is van mening dat zij in samenwerking met Dyckhaven Verzekeringen en de verzekering die u heeft u een nog betere service geboden kan worden.

Top

Wat betekent dit voor mijn verzekering?

Nationale Nederlanden blijft risicodrager van uw verzekeringen. Dit betekent dat de voorwaarden, de dekking en de premie van uw verzekering gelijk blijven. U houdt dus dezelfde voordelen van een verzekering bij Nationale Nederlanden, terwijl u daarnaast gebruik kunt maken van de uitstekende en transparante service van Dyckhaven Verzekeringen.

Bij vragen, wijzigingen en schademeldingen kunt u vanaf 1 december 2016 bij Dyckhaven terecht.

Top

Blijven de premie, dekking en de voorwaarden gelijk?

De premie, dekking en de voorwaarden blijven in de nieuwe situatie precies hetzelfde.

Top

Wat kan ik verwachten van Dyckhaven?

Dyckhaven Verzekeringen kan u een uitstekende service bieden. Via de website van Dyckhaven heeft u vanaf 1 december 2016 24 uur per dag toegang tot uw polisgegevens. Ook heeft u via de app toegang tot een uitgebreide kennisbank. Meer informatie vindt u op onze website.

Top

Waneer kan ik meer informatie van Dyckhaven Verzekeringen verwachten?

Voor  de in de brief van Nationale Nederlanden vermeldde (eind)datum ontvangt u van Dyckhaven Verzekeringen een brief met meer informatie en uw nieuwe polisblad.

Top

Ik heb meerdere verzekeringen direct bij Nationale Nederlanden afgesloten. Ik heb nu alleen een brief voor een van deze verzekeringen ontvangen. Hoe kan dat?

Wij sturen u voor elke verzekering een bevestigingsbrief. Helaas kunnen deze niet altijd tegelijkertijd aan u worden verzonden. Daardoor kan het voorkomen dat u de brieven gespreid over een aantal weken ontvangt. Onze excuses voor het ongemak.

Top

Ik wil mijn verzekering graag wijzigen. Met wie moet ik contact opnemen?

Voor wijzigingen, bijvoorbeeld in uw contactgegevens of dekkingen, kunt u vanaf 1 december 2016 contact opnemen met Dyckhaven Verzekeringen via info@dyckhaven.nl of 088 - 765 40 45. Tot 1 december 2016 kunt u uw wijzigingen nog doorgeven aan Nationale Nederlanden.

Top

Ik wil graag ook mijn andere verzekeringen omzetten naar Dyckhaven Verzekeringen. Kan dat?

Dat kan. U kunt hiervoor contact opnemen met Dyckhaven Verzekeringen via info@dyckhaven.nl of via 088 - 765 40 45. Wij kunnen u ook helpen de lopende verzekeringen bij uw verzekeraars voor u op te zeggen.

Top

Kan mijn verzekering ook via een andere adviseur doorlopen bij Nationale Nederlanden?

Dat kan. U kunt een andere adviseur kiezen, bijvoorbeeld bij u in de buurt. Vervolgens kunt u zelf contact opnemen met de adviseur om te vragen of zij uw verzekering over willen nemen.

Top

Kan ik mijn verzekering ook opzeggen?

Als u niet kiest voor de service van Dyckhaven Verzekeringen, dan kunt u uw verzekering opzeggen. Als uw verzekering nog geen jaar gelopen heeft, beëindigen wij deze op de eerstvolgende verleningsdatum. Als de verzekering langer dan een jaar gelopen heeft, beëindigen wij die verzekering per direct met een maand opzegtermijn.

U kunt uw verzekering opzeggen door een e-mail te sturen aan info@dyckhaven.nl.

Top

Dyckhaven- Postbus 156- 5490 AD Sint Oedenrode - info@dyckhaven.nl